Saturday, January 7, 2012

Sedehnye

Hari ni nak gune bahase yang ujungnye E or I... Tengah sedeh ni... Nak makan pun xde selere... Asyik sedeh je aku nii... xtau nape... (tau senanye... tp, mls nak cite... sedeh sangat-sangat bagi aku... ) aku bingung... aku sedeh... ada happy sikit-sikit sbb mende tu blaku... tapi, jgnlah sampai nak lukakan atau sakitkan ati saye nii...

saye taktau nape dia nak buat camni dengan saye... salahke saye sukakan/cintakan die? kalau die tak nak terima pon, janganlah nak mempermainkan perasaan saye... dia buat saye nak gile tau... nak blaja pun xleh focus.... dia duduk depan, blakang, kiri/kanan aku buat aku jd giler... dia duduk dekat sangat-sangat/ rapat sangat-sangat dengan aku... mana tak aku jadi patung kat dalam kelas...  kan pelik, ACTIVE EVA jd DOWNWARD EVA...

No comments:

Post a Comment